Google

Monday, September 17

Photobucket




Photobucket



Photobucket






Photobucket



Photobucket


Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket




Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket




Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket




Photobucket




Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket

7 Comments:

  1. Unknown said...
    عسوله والله انتى عسوله بجد والمدونه والسبيس بتاعك كمان
    انا عرفتهم من عند ولاء صاحبة مدونة والقادم اجمل
    بس فعلا كلامها طلع شويه عليكى
    بس شكلى بقى هستغلك يا حلوه
    خافى منى اليومين الجايين دول
    بس لما اخلص امتحان
    هههههه
    ربنا يكرمك بجد على مجهودك ده
    ده انا هتجنن والاقى حد يعلمنى فوتو شوب وحطاه فى اول مختطاطى فى الاجازه باذن الله
    ana3sola said...
    اهلا اهلا يا لماضه
    غاليه ومن طرف الغاليه
    شكلك اسم على مسمى
    بس انا عيونى لكى مدام جايه من عند الغاليه
    مرسيه حبيبتى على الكومنت الجميل ده
    و القادم....أجمل said...
    هيييييه
    أنا جييييييييت
    و الله يا لماضه هي فعلا عسولة
    و عمرها متبخل علي حد بمعلومات
    عسوووووووووووولة

    تسلمي يا جميل
    انا اخلص بس الحرب اللي انا فيها دي
    و هطبق الدروس كلها
    ربنا يخليكي ليااااااا يارب

    سلاااااام
    :)
    و القادم....أجمل said...
    سالي انتي ليه بتغيري الدروس في نفس البوست

    نزلي بوستات جديد
    كل واحد باسم الدرس

    سلاااااااااام
    amir said...
    والله بجد يا عسوله كل الكلام قليل
    بجد تسلم ايديكى انا كنت مذهول من اللى شفته يارب مكنش ضيف تقيل على صفحتك وياريت كنا نبقى اصدقاء من زمان كنت هستفيد من خبراتك فى مجال التصميم
    حقيقى مبدعه
    ana3sola said...
    ولاء
    ازيك يا لوله وحشتينى يا وحشه
    عامله ايه معاكى الدراسه
    يارب بالنجاح ان شالله
    بالنسبه للبلوج
    انا حبيبت يكون متجدد فى صفحه واحده
    لانى عامله دوشه كبيره اوى وتحميل الصفحه بياخد وقت
    لكن هاجرب اخد بنصيحتك واعملهم كارشيف
    مرسيه لمرورك يا حبى
    ana3sola said...
    amir
    اهلا بيك يا امير
    مش عارفه اذا كنت حد اعرفك كعضو فى برامج نت ومغير اسمك ولا انت دخلت صفحتى صدفه
    على كلا اهلا بيك وانا حاضره لاى
    مساعده او استفسار
    ويارب ما تكونش دى الزياره الاولى والاخيره
    تحياتى

Post a Comment